Netta Tuomisto Pirkanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajaksi

Tiedote

Torstaina 24.11. klo 18 Pirkanmaan Kokoomusnuoret kokoontuivat Tampereella syyskokouksen merkeissä sankoin joukoin. Piiri valitsi vuodelle 2023 puheenjohtajiston sekä piirihallituksen.

Ensi vuonna puheenjohtajana toimii Netta Tuomisto ja varapuheenjohtana Mats Uotila. Taloudenhoitajaksi valittiin Iida Aaltonen.

”Kiitän Pirkanmaan Kokoomusnuoria luottamuksesta puheenjohtajan tehtävään. Ensi vuosi tulee olemaan työntäyteinen. Keväällä käytävät eduskuntavaalit ovat kevään keskeinen teema – töitä on tehtävä, jotta saisimme Pirkanmaan piiristä ainakin viisi kansanedustajaa läpi. Tekemistä riittää myös syksyllä, sillä Kokoomuksen Nuorten Liiton liittokokous pidetään pitkästä aikaa Tampereella. Lisäksi jäsenkasvuun ja toimintaan aion panostaa.

Töitä siis riittää, mutta olen valmis käärimään hihat. Aion tehdä hartiavoimin töitä täydellä sydämellä piirin eteen, jotta Pirkanmaalla kokoomus olisi suurin puolue myös eduskuntavaaleissa” Tuomisto linjaa.

Piirihallituksen varsinaisiksi jäseniksi valittiin Tapio Kolari, Patrick Itäniemi, Joona Paija, Niklas Ikonen, Otso Kaihlanen ja Mila Harra sekä varajäseniksi Kalle Koski, Viktoria Pogosova, Aaro Lehtoranta, Emma Aura ja Juho Mäenpää.

Lisätietoja:

Tuomisto Netta