Veronika Jokikokko aloittaa elokuussa Kokoomusnuorten järjestökoordinaattorina

Tiedote

Kokoomusnuorten uudeksi järjestökoordinaattoriksi on valittu Veronika Jokikokko, 20. Jokikokko aloittaa työt Kokoomusnuorilla 29.7.2019.

Jokikokko on tuore ylioppilas Oulun Lyseon lukiosta. Hän toimii nykyisin luottamustehtävissä Suomen Lukiolaisten Liiton liittohallituksessa ja toimi aikaisemmin talvella Kokoomusnuorten järjestösihteerinä. Aikaisempi kokemus Kokoomusnuorilla ja Lukiolaisten liitosta kertynyt osaaminen luovat loistavat lähtökohdat järjestökoordinaattorin työhön.

”Odotan innolla töihin paluuta tuttuun yhteisöön ja järjestökoordinaattorien tiimissä työskentelemistä. Uskon, että pystyn tuomaan uudenlaista ajattelua ja osaamista KNL:n toimintaan”, Jokikokko sanoo.

Jokikokko tulee vastaamaan Kokoomusnuorten alueellisen toiminnan tukemisesta ja toimimaan osana viiden hengen järjestötiimiä. “Meillä on kasassa erinomainen tiimi, ja sitä pääsemme nyt täydentämään Veronikan osaamisella ja kokemuksella. Toivotamme hänet lämpimästi takaisin joukkoomme”, iloitsee pääsihteeri Kristian Kyllönen.

Lisätietoja:

Jokikokko Veronika

Järjestökoordinaattori

veronika.jokikokko@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Oulun Lääni, Savo-Karjala, Kaakkois-Suomi)