Kristiina Koivunen Pirkanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajaksi

Tiedote

Pirkanmaan Kokoomusnuoret ry piti syyskokouksensa lauantaina 28.11.2020 Tampereella. Kokouksessa valittiin yhdistykselle uusi puheenjohtajisto sekä hallitus seuraavalle toimikaudelle. Puheenjohtajaksi valittiin Kristiina Koivunen, jonka toimikausi alkaa vuoden 2021 alussa.

Kristiina Koivunen on 18-vuotias tamperelainen, joka on abiturientti Tampereen yhteiskoulun lukiossa. Vuoden 2020 piirihallituksessa Koivunen on toiminut menestyksekkäästi varapuheenjohtajana. Hänellä on myös toiminut Tampereen Kansallisten Nuorten sihteerinä sekä Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön ja Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön hallituksessa. Koivunen on myös ehdolla vuoden 2021 kuntavaaleissa Tampereella ja vastavalittu vuoden 2020 Kokoomusnuori.

“Olen kiitollinen piirikokoukselle saamastani luottamuksesta jatkaa työtä rakkaan Pirkanmaan piirin eteen puheenjohtajan paikalta vuonna 2021.Vuoden 2021 piirihallituksen kanssa saamme kiritettyä Pirkanmaan alueella parhaan mahdollisen kuntavaalituloksen”, toteaa Koivunen iloisena.

Varapuheenjohtajaksi valittiin Valtteri Hermonen, 19 ja rahastonhoitajaksi Anselmi Koivunen, 19. Hallituksen varsinaisiksi jäseniksi nimettiin Paul Pellas, Laura Kangasoja, Lotta Liedes ja Antti Järvensivu. Piirihallituksen varajäseniksi valittiin Arttu Rintanen, Arttu Vuori, Viljami Riuttala ja Juho Mäenpää.

Lisätietoja:

Koivunen Kristiina